Menu Zamknij

Magdalena Iwanowska

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologia, wykładowczyni, badaczka, adiunktka w Zakładzie Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji Uniwersytetu Gdańskiego.

Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzi wykłady i warsztaty z obszaru psychologii w mediach, public relations i marketingu. Autorka rozdziałów w książkach: „Tajemnice reklamy. Jak reklama wpływa na dzieci i młodzież” oraz „Aktywizmy miejskie”. Członkini projektu „Społeczne uwarunkowania materializmu adolescentów w wieku 13-16 lat” realizowanego w ramach Konkursu NCN OPUS 9. W swojej pracy naukowej ustala, w jaki sposób media społecznościowe kształtują wartości młodych ludzi i czy korzystanie z nich może obniżać materializm i zachęcać do podejmowania działań aktywistycznych.

Publikacje