ARTYKUŁY NAUKOWE

  1. Dykalska-Bieck, D., Zawadzka, A.M., Lipowska, M. (2017). Wychowanie w kulturze konsumpcji.
    Postawy wychowawcze rodziców a tendencje materialistyczne dzieci 5-6 letnich. Polskie
    Forum Psychologiczne, 4(22), 636-655.
  2. Zawadzka A.M., Dykalska-Bieck D. (2013). Świadomość marki, style spędzania wolnego czasu i preferencje materialistyczne dzieci. Przegląd Psychologiczny, 56, 4, 467-486.
  3. Dykalska- Bieck, D. (2010). Od kołyski aż po grób- jak zwrócić uwagę, rozbawić i skutecznie
    przywiązać dziecko do marki. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:
    Komunikacja rynkowa. Ewolucja, wyzwania, szanse, 135, 154-165.

ROZDZIAŁY W KSIĄŻKACH

  1. Dykalska-Bieck, D. (2017). Budujemy społeczność – konsument od kołyski. W: A. M. Zawadzka, M. Niesiobędzka (red.), Tajemnice reklamy. Jak reklama wpływa na dzieci i młodzież. Warszawa: Liberi Libri.
  2. Zawadzka, A.M., Dykalska-Bieck, D. (2013). Wartości rodziców i tendencje materialistyczne dzieci. Chowanna, W: M. Górnik-Durose (red.),W poszukiwaniu wyznaczników jakości życia, 1 (40), 235-254. Katowice: Wydawnictwo UJ.